Scrapkort


Den här bilden har jag gjort för någon dag sedan. Har använt mig av bilder på min förra hund. Jag tog ett av mina papper som jag köpt från Storyhouse och limmade på ett vitt papper på det.


Jag använde mig av en av mina ny inköpta stämplar och fyllde i stämplen med färgade pennor.


Här klippte jag ut ett gammalt alfabet som jag fått för längesen och skrev DINO med. Bilden klippte jag ut med en formad sax.


Denna bilden klippte jag ut med en zick-zack sax och klistrade på ett blått & vitt band.


Jag stämplade Missing you med mammas vintage stämpeldyna. Jag klistrade på en vit stjärna också!


Till sist klistrade jag på två ljus blå knappar. / Emily

Kommentarer
Postat av: Mille

Så jävla vacker hund <3

2009-09-30 @ 21:24:44
URL: http://bigbabypop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0