Phi-phi island



Hejsan alla Scrappare!
Det här är mitt första inlägg på den här bloggen. Jag tänkte skriva om den här bilden jag har gjort. Jag har använt bilder från när jag och familjen var i Thailand i December. Jag använde mig av ett ljust och fint papper ifrån Storyhouse där jag också köpte vita remsor med olika figurer och former på. Där jag använde mig av fjärilen. Jag skrev Phi-phi island med en svart fiberpenna som jag köpt sen innan. Blommorna och fiskarna har jag själv stansat ut med min Quickutz Squeeze tång. Jag köpte stansarna på Scraproom. Blev riktigt nöjd med den! / Emily


Kommentarer
Postat av: Maria Arnehed

Tycker mycket om det du skrev! Trevligt att se en del prima grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-11-30 @ 10:59:23
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0