Dagens bild!


Den här bilden gjorde jag idag också. Blev riktigt nöjd. Jag valde ett av mina papper som jag köpt på storyhouse för ett tag sen.


Jag limmade på ett rött och vitt band från Panduro Outlet i Malmö.


Jag skrev Monkey Mountain med ett alfabet Rub-on från Scraproom. Det är väldigt enkelt, bara att klippa ut bokstav för bokstav och gnida på pappret med en glasspinne tills det lossnat på pappret.


Detta är en tyg blomma från Panduro Outlet i Malmö. Jag använde mig också av en brun brad.


Här använde jag mig av en vit pappersblomma från Storyhouse. Och en röd brad från Panduro Outlet i Malmö.


Jag använde mig också av två olikfärgade knappar från Panduro Outlet i Malmö.   / Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0